Skip to main content

Ja tamo kad ono međutim - Tijana Marinković

Da vam ispričam šta mi se desilo, u stvari šta sam jebeno video... Kad sam već bio spor da sve snimim, jebiga.
Bila je nedelja noć, nešto pre svitanja, jutro posle finala Lige šampiona.
Sedeo sam na klupi autobuske stanice i buljio u telefon dok sam čekao da dođe bus.
Nekih dvadesetak metara ispred mene, na vrtoglavim štiklama, na stanicu je stigla visoka i veoma jebozovna plavuša. Doduše, nije to moj tip ribe, više volim sitne žene, ni sam nisam nešto visok. Bez obzira na preferencije, u stanju sam da primetim zgodnu devojku, nisam slep. Lepo je izvajana, jača, mišićava, ono što bi rekli sportski tip. Ima nešto šminke, ali nije neukusno našminkana. I očigledno ima neki tik sa učestalim mazanjem labela, koji istina veoma elegantno izvodi.
To bi bilo sve što mi je upalo u oko da u narednih nekoliko minuta nisam bio primoran da budem svedok događaja na čiju mi pomisao i sad prolupa čuka. 
Iza ćoska, pojavila su se dva mladića, preterano pijana od prethodne noći. Ne bih rekao da su navijači, pre novopečene patriote, pravi nabeđeni i nabildovani babuni sa pola mozga u najboljem slučaju. Rečenice su im bile iste takve, šture i glupe. I sve su bile uperene ka visokoj plavuši. Devojka ih ignoriše, ne skreće pažnju i ne pridaje im značaja.
Posmatram situaciju sa strane i cenim da neće izaći na dobro. Babuni revoltirani izostankom njene reakcije kreću se ka ribi sve agresivnije.
Osećam se kao debil. Nije mi svejedno da upadnem u frku, znam da sam slabiji, a svestan da ću ispasti pička ako samo posmatram. Hvatam se za jaknu, čeprkam po džepovima kao da kriju supermoći. Imam samo još dvesta pedeset kinti u džepu, nedovoljno da zaustavim taksi i spasem nas oboje. U toj uzaludnoj potrazi čujem frku i podižem pogled sa, nažalost nemagičnih džepova.
Prosto ne mogu da verujem šta mi se dešava pred očima. Plavuša dubokim baritonom upozorava dva babuna u naletu besa: “Savetujem vam da odustanete na vreme.”
“Jebote, trandža!”, konstatuje jedan od njih, a potvrđujem i ja u neverici sa klupe na stanici.
Upozorenje je bilo nesvrsishodno, u njihovoj poremećenoj logici ovo je verovatno bio poziv na pravedni rat.
Ubiće je, ubiće ga, pomislih užasnuto još uvek skamenjen i nemoćan da bilo šta učinim.
Dalje se sve jako brzo odvijalo.
Babuni su nagrnuli svom silinom u napad i u roku od nekoliko minuta ležali su na pločniku. Plavuša je očigledno majstor neke borilačke veštine, izgleda da je upozorenje bilo skroz iskreno. Bez ikakve frke i drame, kao master Joda, uprkos svom izgledu, onesposobila ih je začuđujuće brzo.
Izvukla je ponovo labelo i namazala ga odlazeći sa stanice, jednako elegantno kao što je i došla. Bacila mi je saveznički pogled preko ramena, u stilu: “Ne sekiraj se, imam sve pod kontrolom.”
Valjda je primetila moj izbezumljeni pogled i širom otvorena usta.
Posle nekoliko minuta mi je naišao autobus. Kapiram kako bih, da sam odreagovao na vreme i sve ovo snimio telefonom, ubrzo možda bio malo bogatiji. Internet je čudo, a ovo je Srbija. To bi bila jedina smislena reakcija sa moje strane.
Nisu joj bili potrebni ni džentlmenska pomoć niti spasitelj. Mogao sam samo da je uzdignem do urbane legende, heroja ili antiheroja, zavisi od ugla gledanja.
Za mene ona je superžena, superheroj, nemam razloga da mislim drugačije.
Suštinski ona je za mene – šmeker.

Ušao sam u autobus i od preostalih para kupio kartu. Dobio sam i kusur.

Comments