Skip to main content

Omnibus propuštenih šansi – Ivana Injac

Nedelja popodne je bilo njihovo vreme za opuštenu priču. Iako su im pogledi na svet bili potpuno različiti, njihova veza se zasnivala na uzajamnoj ljubavi. Imali su svoj jezik kojim su razmenjivali misli i ponosno ga čuvali kao neprocenjivu vrednost.
Ove nedelje bio je njegov red da predloži temu. Doneo je čaše i sipao njihovo omiljeno vino.
Hajde da pričamo o šansama i to o propuštenim, jer ovih drugih ima na tone i ne znaš koja je istina, a koja fikcija. Nastavio je pomalo setno: Svaka propuštena šansa ima svoju priču, nagledao sam ih se bezbroj. Niko da uključi mozak na vreme, pa posle kukaju. Pogledala ga je i nežno rekla: Ma gledaj svoja posla, shvatiće svi oni jednog dana… Nego, dobra ti je tema, hajde da pozovemo ove naše i pitamo za njihove propuštene šanse? Osmehnuo se i potvrdno klimnuo glavom. Svi su se brzo skupili, udobno smestili na uobičajena mesta i krenuli da dele svoje priče.
OKO
Trebalo je da se vidim sa društvom i da zajedno obeležimo početak proleća, ali jednostavno nisam imao vremena. Snimili su neverovatne prizore i proveli se kao nikad do sad. Danima postuju slike na društvenim mrežama. Ma, ništa ne može da zameni utisak kad gledaš uživo. I još su izmislili hešteg da bi me zafrkavali #gdesiokomoje?
DODIR
Propustila sam šansu da ga nežno zagrlim. Da ponovo osetim njegovo snažno telo i taj nezamenjivi osećaj topline. Shvatila sam, da je on je za mene bio mnogo više od grejnog tela, tek kad je prošla grejna sezona. Da se nije zato o’ladio od mene?
UHO
Kakva šteta za propušten koncert! Bilo je f-e-n-o-m-e-n-a-l-n-o! Tri sata neponovljive magije zvukova. Garantovano će postaviti snimak na Jutjub… Možeš da pogledaš, tako da šta te briga, mislim boli te uvo!
A koje? Levo ili desno? Mnogo je, bre, da bole oba!
NOS
Ja se obradujem kad propustim neku šansu! Da vi samo znate šta mi sve guraju da pomirišem! I onda još kažu – je l’ da je baš odvratan ovaj miris i čekaju da potvrdim!
I zato je moja mantra - Ne guraj nos svuda, propuštene prilike mogu biti i privilegija.
JEZIK
Kod mene stalno neka dešavanja. I nema veze ako nešto propustim, dođe nova prilika i to sebi često ponavljam. Na primer, kad mi se nešto baš dopada, umesto da neometano uživam u harmoniji ukusa - ja moram da pričam. Nema veze, važno je da što više čula uživa, naših ili tuđih – sva su naša!
Vaš Jazzique mystique: Osećam ukuse, proizvodim glasove, ljubim strasno a i zapevam ponekad.
Domaćini su se pogledali i isto pomislili – Da li je to njihova propuštena šansa? Nisu priznati kao zvanično čulo! Pa nije ni Intuicija, a već godinama ima nezvanični status! Kako li je to uspela?
Da nije možda problem to što ni jedno od njih nije organ? Ili zato što ih ima dvoje?

U tom trenutku Razum i Duša su se pogledali i jedno drugom uglas rekli: Ja se od tebe nipošto ne odvajam!

Comments