Skip to main content

Lepa si Pamela - Pamela Busch


Čekajući društvo, Pamela je stajala sama ispred beogradskog kluba KST gledajući umešno dizajniran znak sa natpisom. Povremeno proveravajući mobilni telefon primetila je prijateljičinu poruku: Ćaos mala, kasnimo malo. 

Odjednom je osetila nečiji dah na golim ramenima. 

„Neće doći,“ rekao je duboki muški glas.

Ljuta zbog nespretnog pokušaja flertovanja, okrenula se i prosiktala: 

„Ma, koji ti je đavo?“  

Kad je ugledala tipa iza sebe, zaboravila je šta je još htela da kaže. 

„Hej, ja sam Đorđe,“ rekao je široko se osmehujući. 

Prekrstila je ruke ispred grudi i podigla levu obrvu.

„Pa, dobro pametnjakoviću, i šta bi sad trebalo da uradim? Jao, znam. Pomeri se malo, moraću da padnem, koliko me obaraš s nogu,” zakolutala je očima. 

Počeo je glasno da se smeje. 

„Čuj, ispao sam debil, izvini. Kako se zoveš?“ 

Duboko je udahnula i odgovorila: „Pamela.“ Pustio je pogled da mu luta po njenom telu. Malo je duže odmarao oči na njenim grudima, zamišljen. 

„Pamela? E, pa lepa si Pamela“, nasmejao se bezobrazno.

„Slušaj, ja nisam odavde ali nemoj mi reći da ženske stvarno padaju na ovu foru?“ mahala je Pamela rukama pred njegovim nosom.

“Ti si malkice opičena, a?”

“Pa očigledno se pališ na to!” odgovorila mu je. 

Nakratko ju je pogledao kao izgladnela životinja. Pre nego što je uspela da reaguje, uzeo ju je za ruku i povukao za sobom. 

“Idemo“, rekao je. 

„Čekaj a moje društvo?“, upitala ga je poluglasno. 

Kratko se okrenuo, nasmešio i dodao: “Samo ti i ja.“

Prolazili su kroz uske hodnike kluba. Sve joj se činilo zbunjujuće, nepoznato, ali i uzbudljivo. Vibracije muzike strujale su joj telom. Dok su stajali na ivici podijuma nagnuo se prema njoj i upitao: „Je l' mogu da te poljubim?“

„Probaj Đorđe, ako te ne zaboli, onda sam ti dozvolila.“ 

Uzbuđivao ga je njen nestašan manir. Krenuo je da je poljubi a ona se odmakla i počela da pleše sama. Nije prošao minut, a već je bila okružena udvaračima koji su kao ajkule kružili oko nje. Plesala je poput žene u pustinji, željna vode, ne skidajući pogled sa njega. Poleteo je njoj i privukao je k sebi.

„Pamela, prestani da se igraš sa mnom.“ 

Poljubio ju je. Uzvraćeni poljupci postajali su divlji. Bez daha, nakratko ju je pustio, izvadio crvenu tableticu iz džepa i stavio joj na jezik. 

„Dođi, da uronimo zajedno.“. 

Ponovo su se ljubili, dok je sitan biser plesao između njihovih vrelih jezika. Kada se rastopio, mislila je da hoda na oblacima i imala je utisak da bezbroj ruku miluje njeno užareno telo. 

„Daj mi još,“ viknula je. 

Đorđe je izvadio kesicu s  čudesnim rubinima. Istog časa Pamela mu ju je otela iz ruke i očajnički pokušala da je otvori. Raznobojna svetla treperila su joj pred očima, čudan miris cveća uvlačio joj se u mozak. Da li se tresla uz ritam muzike – nije znala. Jedan trzaj, pa drugi; crvene kuglice, jedna po jednu, padaju i igraju se njenim utrnulim prstima  

U mraku se čuje glas, koji se udaljavao sve više i više.

           Lepa si Pamela.

           Lepa... si... Pame…

 


Comments