Skip to main content

U čekaonici - Zorana Pravdić


„'Ajde sa mnom do banke?“ upitala je Nataša. 

„Moram da podnesem zahtev za kredit a ne smem da idem sama... Ako me odbiju, ne znam kako ću to da podnesem.“ 

„Dobro ići ću, ali mislim da sve doživljavaš previše tragično“, prokomentarisala sam. Nataša i ja smo najbolje drugarice iz osnovne škole.


 Mene je mrzelo da idem u gužvu i da čekam, ali ipak mi je bila drugarica. A i razmišljala sam o snu koji sam po treći put sanjala.


Kada smo stigle u čekaonicu banke, bilo je dosta ljudi.  Jedan mladić je prošao pored mene i kada me je pogledao, kao da me je prodrmala struja. Pogledao me je kao da se znamo, ali ja ga se ne sećam.


Nataša je glasno šapnula na moje uvo: "Pogledaj ovog manekena Olja! Vidi kako je zgodan, a ne skida oči sa tebe." 

Obrazi su mi se zarumeneli kao i uvek kada se radi o muškarcima. Moj ljubavni život je  prilično dosadan, jer nikada nisam mogla da prebolim moju prvu ljubav. Ali  oči ovog mladića su me „ozivale. Postalo mi je vruće, srce je ubrzano lupalo, osetila sam knedlu u grlu, a nisam mogla da razumem zašto. 


Nataša se smeškala i opet glasno dodala na uvo: "Čoveče, pa i tebi se on dopada!" 

Još mi je gore postalo. Zašto uvek mora da bude sve kod mene očigledno?


A onda mi je mladić prišao.  „Izgledaš prelepo kao i uvek... Je l' me se sećaš“?

Zbunila sam se jer sam se setila svog sna. Pa to je  dečko koga sam već treći put sanjala! Kako je to bilo moguće?  Nisam znala šta da mu kažem, jer sam  ostala  bez reči. 


On je dodao: „Sećaš se šta smo se jedno drugom zakleli?“ 

Prekinula nas je Nataša jer je  primetila da sam u  šoku i predstavila se uz pitanje odakle se znamo.


„Ja sam Goran, Oljin dobar prijatelj iz prošlosti“. Naježila sam se na zvuk njegovog glasa.

Nataša je nastavila:„Da te Olja zna, znala bih te i ja". 


Onda sam se setila. Pa to je Goran, moja prva ljubav!  Nisam mogla da verujem kako me je uopšte prepoznao. Okrenula sam se prema Nataši i snažno sam je stegla za ruku: „ Nato, to je Gogi iz osnovne i moj prvi poljubac“.  Uz suze sam snažno zagrlila Gorana, koji me je poljubio u obraz i šapnuo: “Nisam te zaboravio“.

Comments